Įsibėgėjo viešojo transporto pertvarka. Grįš privatūs vežėjai?

Etaplius.lt nuotr.

Viešojo transporto reforma Šiauliuose neišvengiama. Nepaisant to ar Šiaulių miesto savivaldybei teks įgyvendinti Konkurencijos tarybos reikalavimus dėl keleivių vežimo ar neteks, aiškėja, kad viešojo transporto pertvarka jau įsibėgėjo.

Tapkite mūsų draugu „Facebook“ ir sekite svarbiausias naujienas!

Savivaldybė įpareigota panaikinti konkurenciją

Šią savaitę Konkurencijos taryba nutarė, kad Šiaulių miesto savivaldybės sprendimai, kuriais ji be konkurso UAB „Busturas“ patikėjo teikti keleivių vežimo paslaugas, prasilenkė su Konkurencijos įstatymu.

Konkurencijos taryba tyrimo metu nustatė, kad rinkoje be UAB „Busturas“ buvo vežėjų, galėjusių teikti keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais paslaugas.

Savivaldybė įpareigota  ne vėliau kaip per 6 mėnesius panaikinti konkurenciją ribojančius sprendimus bei organizuoti konkursą keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutams aptarnauti.

Taip pat skaitykite: „Mikriukai“: tautos balsas prieš valdžios balsą

Steigiama nauja įstaiga ieškos naujų vežėjų

Savivaldybės atstovams atrodo ne visai suprantamas toks Konkurencijos tarybos sprendimas.

“Šeši mėnesiai atrodo per trumpas laiko tarpas suorganizuoti konkursą. Kol kas dėl to Savivaldybėje dar nevyko jokie pasitarimai”, – teigia Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus direktoriaus pavaduotojas Martynas Šiurkus.

Aišku viena, kad pokyčiai viešajame transporte ir taip jau prasidėjo. Artimiausiu metu Šiauliai turėtų sulaukti viešojo transporto koordinacijos centro.

“Paslauga perkama. Yra pasklebtas konkursas. UAB “Busturas” galės dalyvauti konkurse, kaip ir kitos privačios keleivių vežimo įmonės”, – teigia M. Šiurkus.

Naujai įkurta įstaiga turėtų perimti  dalį UAB „Busturas“ funkcijų bei ieškoti naujų vežėjų. Jos finansavimas planuojamas iš savivaldybės biudžeto lėšų.

“Busturas” nesutinka su Konkurencijos Taryba

Konkurencijos tarybos sprendimas, kuriuo pripažinta ilgametis Šiaulių miesto savivaldybės protegavimas UAB “Busturas”, pačiai įmonei atrodo nesuprantama. “Jis prieštarauja Europos Sąjungos direktyvai. Tai, kad ateitų privatūs vežėjai, dar nereiktų žemesnės keleivių vežimo kainos.

Keleiviai gali pajusti ir išaugusias kainas. Jei lygintume kainas didžiuosiusiuose miestuose, šiuo metu keleivius vežame pigiausiai. Mūsų paslaugų netrikdo nė didžiausi šalčiai. Tarkime, šiandien išvažiavo visi autobusai, bet jei ateitų privatus vežėjas, jie galėtų ir nedirbti tokiomis dienoms, teisindamiesi ekstremaliomis sąlygomis”, – mano įmonės vadovas Tomas Bielinskas.

Neatmetama galimybė skųsti Konkurencijos tarybos sprendimą.

“Savivaldybė nebeturės galimybių kontroliuoti vežėjo. Dabar kainas svarsto darbo grupė, vėliau tvirtina Taryba, veikia visi instrumentai, galintys padėti reguliuoti kainą”, – teigia T. Bielinskas. Jis neatmeta galimybės Konkurencijos Tarybos sprendimą skųsti teismui.

“Mes dar panagrinėsime iš teisinės pusės”, – žada T. Bielinskas.

Asta Volkovaitė

Griežtai draudžiama Etaplius.lt naujienų portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Etaplius.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Etaplius.lt šaltinį. Ši informacija yra VšĮ “Šiauliai plius” nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu redakcija@etaplius.lt.

Komentuok mus Facebook`e

Komentarai: 44

  1. Šiaulietis
    2016-01-11 12:51 Atsakyti Pranešti

    Bus bardakas keliuose, eismo taisyklių totalus nesilaikymas tų mikriukų. Nepritariu. Kam tie grįžimai į praeiti, kur dar miestuose jie yra apart LT? UK, Ispanijoj, Vokietijoj, Danijoje, Olandijoje, Graikijoje nėra.

    1. Anonimas
      2016-10-19 16:49 Atsakyti Pranešti

      klaipedoje sekmingai vazineja. plius autobusu taloneliai spaudos kioskose pardavinejami.
      kad sugrizta mikriukai labai gerai.

  2. ŠIAULIETIS
    2016-01-10 14:36 Atsakyti Pranešti

    SIGITAI GAL IR BŪTŲ GERAI JEI VEIKTU VIEN E BILIETAS O KAS IR KAIP NUSTATO KIEK PRAVAŽIAVO LENGVATININKŲ. AR NĖRA PER DIENA VIENAM KIOSKE PARDUOTA KOKIE KELI TŪKSTANČIAI BILIETĖLIŲ.
    O DĖL MIKRŲ TAI BUVO IR TOKIŲ ĮMONIŲ KURIOS TURĖJO SAVO MIKRUS .TAS PATS TAVO LABAI KEIKIAMAS ŠLEŽAS TURĖJO SAVŲ ,JEI ČIA PAVYDAS ŽAIDŽIA TAI KITAS DALYKAS

    1. Sigitas
      2016-01-10 17:14 Atsakyti Pranešti

      Aš asmeniškai nepažįstu jokio Šležo. O dėl talonėlių likimo, tai jie išnyks. Greičiausiai tada, kai startuos e.busturas.lt/ (bandomoji versija veikia).. čia tiksliau tegul pasako liberalas. Juk “Busturas” savivaldybės įmonė.

  3. ŠIAULIETIS
    2016-01-10 10:11 Atsakyti Pranešti

    SIGITAI PRIDĖKIM DOTACIJAS KURIAS GAUNA BUSTURAS (TAIP PAT MIESTO PINIGAI)IR SUIYNOSI TIKRĄ BILIETO KAINĄ

    1. Sigitas
      2016-01-10 12:56 Atsakyti Pranešti

      Eilinį kartą parašei nesąmonę. “Busturui” savivaldybė sumoka už lengvatinių keleivių vežimą (tai priklauso pagal įstatymą). Toliau – liberalas giriasi, kad senjorai nuo 75 metų vežami nemokamai. O iš kieno kišenės? Aišku, kad savivaldybė turi sumokėt. Galvoji, kad privatus vežėjas iš savo kišenės mokės už jų vežimą? Toliau – liberalai paaiškinkit, kodėl tos firmos neturėjo savo mikriukų? Vairuotojai juk turėjo patys įsigyti juos. Atlyginimų irgi nemokėdavo. Vairuotojai susirinkdavo iš keleivių ir dar firmai duoklę atiduodavo Tai čia konkurencija buvo? Paiimkim tą pačią UAB “Ridvija”. Juk aptarnavo 10, 11 maršrutą. Ko metė? Nepelninga buvo? O kur gi E.Kinelienė, kuri aptarnavo 29 maršrutą? Bankrutavo? Kiek atsiras norinčių tų vežėjų aptarnauti 10, 11, 19, 25 maršutą? O juk dėl 19, 25 maršrutų konkursai buvo skelbiami, tik norinčių nebuvo. Net mikriukai nevažinėjo tais maršrutais. Juk geriau pasiimti pelningus 7, 12, 21, 24. Mokesčių pusę nusukdavo, tai ir apsimokėjo. Žmonių mieste mažėja, o liberalai svaičioja apie konkurenciją. O gal kažkam norisi pinigėlių pasidaryt? Ir dar. Rygoje vienkartinis kainuoja 1.15 Eur, mėnesinis 50 Eur. Įveskit čia tokias kainas, tai nebus nei vieno seno autobuso. Žinoma, jei bus važiuojančių už tokią kainą.

  4. pastaba
    2016-01-09 19:27 Atsakyti Pranešti

    liberalai jau antrą punktą vykdo iš savo programos,pirmas senjorų virš 75-metų vežimas autobusu nemokamai,antra konkurencijos įvedimas keleivių pervežime mieste,šaunuoliai liberalai.

  5. įdomu
    2016-01-09 18:49 Atsakyti Pranešti

    kas tas sigitas ir kodėl jam labiausiai skauda dėl to, kad busturas nebebus monipolininku? :)

  6. petras
    2016-01-09 16:30 Atsakyti Pranešti

    Slezas trina rankom ,kad vel gales klesteti ims duokle is vairuotoju sleps mokescius ir turtes o tie varkselei ars versis per galva kad tik koki eura pagaut

    1. Sigitas
      2016-01-09 17:17 Atsakyti Pranešti

      Petrai, tokiems, kaip ŠIAULIETIS, visai neįdomu. Jam duok konkurenciją ir viskas. tik, kokia čia konkurencija (ypač, kai buvo mikriukai), kai surinkdavo mokius, o lengvatinius palikdavo “Busurui”. ir dar visada važiuodavo 2 minutėm anksčiau prieš autobusą. Tai čia buvo konkurencija?

      1. kek
        2016-01-09 18:29 Atsakyti Pranešti

        Bus privatininkai, bus ir tvarka. Net jei ir daugiau mokėt teks. Čiuožk, jei kas nepatinka.

        1. Sigitas
          2016-01-09 18:39 Atsakyti Pranešti

          Tai tu čiuožk, kad ir į Airiją, jei tavęs kas netenkina. Man net labai gerai. Per 30 min. persėdi, moki net 70$ pigiau. O jei, jūs klaviatūrų maigytojai nesugebat e-bilieto pasiimt, tai jūsų bėda.

  7. ŠIAULIETIS
    2016-01-09 14:20 Atsakyti Pranešti

    SIGITAI TEKS SUSITAIKYTI KAŽKAM AUKSO VERŠIS UŽTRŪKS.
    NUO TO TIK ŠIAULIEČIAI LAIMĖS,NESVARBU KAS VEŠ NORS IR BUSTURAS.

    1. Sigitas
      2016-01-09 15:06 Atsakyti Pranešti

      Aš kainas lyginau vienodas. Klaipėdoje popierinio talonėlio kaina 0.70 euro centu (pas vairuotoją – 0.80 euro centų. Pas mus 0.50 perkant talonėlį. Pas vairuotoją Vilniuje 1 euras netgi. Tai kas tamstai blogai? Tu vėl tas nesąmones skiedi apie konkursus. Vežimo kainas nustato Taryba. Įsileisit kitus vežėjus – didės keleivių vežimo savikaina. Va, kreipsis “Busturas” su prašymu peržiūrėti kainas ir jos didės. Galvoji, kad savivaldybė leis subankrotinti savo įmonę? Ir atsakyk, kodėl Šiauliuose monopolis, o žemiausios kainos? Tas pats ir su šildymo kainomis. Privatininkų nėra – kainos žemiausios. Kur tik atsiranda ta vadinama, konkurencija, ten iš kart kainos kyla. Tad, gal išjunk CapsLock ir paklausk šiauliečių, ką renkasi: žemiausias kainas, ar daug vežėjų su padidėjusiom važiavimo kainom? Ir nebekišk konkursų. Juose vežimo kaina nenustatoma. Ją tvirtina Taryba.

  8. ŠIAULIETIS
    2016-01-09 14:17 Atsakyti Pranešti

    TAI KAM SKIEDI KAD KLAIPĖDOJE PIGIAU IMK VIENODAS SĄLYGAS PIRK E BILIETĄ KLAIPĖDOJ IR TADA LYGINK KAINAS O NE IMI VIENUR BRANGIAUSIĄ VARIANTĄ O KITUR PIGIAUSIĄ.
    DAR KARTĄ YPATINGAI IŠMINTINGIEMS SAKAU YRA KONKURSAS IR NUSTATYTOS KAINOS AR TU BUSTURAS AR PRIVATUS KOKIĄ KAINĄ LAIMĖJAI TOKIĄ IR VAŽIUOJI TUOS METUS KEISTI NEGALĖSI.AIŠKU JEIGU KONKURSO SĄLYGOS BŪTŲ KAD GALI KAITALIOTI KAINAS BET MANAU TO NEBUS.

  9. ŠIAULIETIS
    2016-01-09 12:48 Atsakyti Pranešti

    TAM IR KONKURSAS O NE MONOPOLIS , KAD KAINA BŪTŲ PIGESNĖ IR MIESTUI NAUDOS DAUGIAU IŠ TO.DAR KIEK BUSTURUI “SUKIŠAMA” MOK.MOKĖTOJŲ PINIGŲ NUOSTOLIAMS PADENGTI.TIK NEAIŠKU KUR JIE PANAUDOJAMI.
    PIRKAU AUTOBUSE BILIETĄ UŽ 2,50 LITO KUR TAU PIGIAU.

    1. Sigitas
      2016-01-09 13:12 Atsakyti Pranešti

      O kas dabar kaltas, kad iki šiol neįsigijai e-bilieto? Jei tingėjai, tai mokėk brangiau autobuse. Ir prie ko čia konkursai? “Busturui” sumažės pelno ir kreipsis į savivaldybę su prašymu didinti kainas. O privačiam vežėjui didesnės pajamos irgi nemaišys. Jis gi ne labdarą ateis dalinti, o uždirbti.

  10. Ar
    2016-01-09 12:43 Atsakyti Pranešti

    Vel tie apsidumine triperiai kirs per stabdzius betkur?kad tik kapeika gautu?gal aciu nebereikia

  11. ŠIAULIETIS
    2016-01-09 11:40 Atsakyti Pranešti

    SIGITAI KODĖL TAIP MANAI KAD PRIVATŪS VEŽĖJAI NEGALI NUSIPIRKTI NAUJŲ AUTOBUSŲ. KAŽIN KOKIO NAUJUMO BUSTURO AUTOBUSAI.REIKTU ĮTRAUKTI Į KONKURSO SĄLYGAS METUS IR VIENĄ SPALVĄ (KAI TURĖJO ATLAIKYTI MOKRAI) IR BUTINAI TIK 5 METAMS (KAD INVESTICIJOS NEATSIPIRKTŲ) PAŽIŪRĖSIM KAS IŠ BUSTURO LIKS.KAŽIN KADA TAIP BUVO KAD PER ŠALČIUS NEVAŽIAVO MIKRAI.KAIP TIK AUTOBUSŲ MAŽAI BUVO SUKOSI PAGRINDE MIKRAI

    1. Sigitas
      2016-01-09 12:24 Atsakyti Pranešti

      Žinoma, kad gali. Bet.. Ar sutisit mokėti brangiau už pravažiavimą? Vilnius, Kaunas, Klaipėda turi privačius vežėjus. Bet už tai atitinkamai brangiau ir moka. Tad, tie, kurie taip norit privačių vežėjų, ar nerėksit po to visa gerkle, kodėl brangsta važiavimas? Klaipėdoje talonėlis kainuoja 0.70 euro centų, pas mus 0.50. Juk viskas turi savo kainą.

  12. ŠIAULIETIS
    2016-01-09 11:24 Atsakyti Pranešti

    PAS MUS TAIP VIENIEMS NUOSTOLIS O KITIEMS IŠ TO PELNAS SVARBIAUSIA-ŽMOGUS

  13. Edmundas
    2016-01-09 09:56 Atsakyti Pranešti

    Mikro autobusai turi būti, turi būti konkurencija “Busturui” ir tai yra normalu, ne draudimais, o darbu reikia įrodyti savo privalumus.

    1. Sigitas
      2016-01-09 11:28 Atsakyti Pranešti

      Na, baikit vieną sykį apie tuos mikrus. Tie vežėjai privalės turėti naujus autobusus, važiuos tais maršrutais, kuriais nevažinėja “Busturas”. Ir dabar ko gero jie atsisakytų 10, 11, 25 maršrutų. Įdomu, kiek čia bus norinčių vežioti šiais maršrutais? Vat ir bus jums keli vežėjai. Tam pačiam maršrute niekada jau nebus kelių vežėjų. Pabuskit iš sapno. O zokniškai neustokit verkšlenti. Nuo 7 iki 8 val. ryto į miesto pusę išvažiuoja 5 autobusai maždaug 12 min. intervalu. užaugo karta, kuriai viskas blogai. Sovietmečiu nebūdavo skelbiami jokie grafikai, važinėjo “Ikarus” prišarmoti. Ir dar reikėdavo gerai pasistengt, kad įliptum. O dabar, matai, ponia atsisėt negauna ir jau pasaulio pabaiga. Kvieskis taksi, važiuosi, viena pati. Nori komforto, tai ir mokėk tada.

      1. kek
        2016-01-09 18:27 Atsakyti Pranešti

        Prašom, Busturo darbuotojas, čia neverkti pats. Mokam didžiausius pinigus už tuos bilietėlius, tai bent šiek tiek pasistengt reikia.

  14. LIBERALU SAJUDZIO PROGRAMA ( SAVIVALDYBES RI NKIMAI 2015M.)
    2016-01-08 21:43 Atsakyti Pranešti

    NET KONKURENCIJOS TARNYBA PATVIRTINA LIBERALU RINKIMINES PROGRAMOS TEISINGUMA

  15. labai laukiu
    2016-01-08 21:04 Atsakyti Pranešti

    ir kitų vežėjų. Gal tada nereikės į darbą važiuoti perpildytu autobusu arba ilgai autobuso laukti. Tie, kam to nereikia, gali nevažiuoti su mikriukais, bet tada bent turėsime pasirinkimo laisvę.

    1. Sigitas
      2016-01-08 21:29 Atsakyti Pranešti

      Na, nevažinės tau tie mikriukai į Rėkyvą. Nebesapnuok. Ir iš vis eina kalba apie konkursus naujiems maršrutams aptarnauti. Bardako nebebus. Ir tik nesek pasakų apie perpildytus autobusus.Ne be tie laikai, kai negalėjai į autobusą patekti.Pasirinkimo laisvę irgi turi. Su taksi gali važiuoti, gali savo automobilį įsigyti.

      1. Sigitai
        2016-01-08 22:18 Atsakyti Pranešti

        kuo čia dėta Rekyva? Zokniuose situacija ta pati. Kai visas rajonas turi aštuntai valandai važiuoti į gimnazijas (Zokniuose tokių nėra), universitetą, kolegijas, į darbus – baisu. Valdžiai rūpi tik centras, atokesni rajonai – jiems ne miestas (kaip matyt ir JUMS (netuinkit manęs, aš su jumis kiaulių neganiau)).
        Vienaip ar kitaip, monopolio nebeliks, ir tai yra gerai.

        1. Sigitas
          2016-01-09 01:13 Atsakyti Pranešti

          Man geriau monopolis, nei brangiau mokėt už konkurenciją. o jeigu ten Zokniuose turit problemų, tai ne komentarus rašinėk, o kreipkitės į “Busturą išdėstydami konkrečius faktus. Kodėl turiu aš mokėt brangiau už pravažiavimą?

          1. ŠIAULIETIS
            2016-01-09 11:18

            SIGITAI GAL TU RIMTAI IŠ MEDŽIO IŠKRITĘS. VISADA BUVO NORAS MIKRIUKAMS KAINAS MAŽINTI BET SAVIVALDYBĖ NELEIDO.GAL NESKIESKIM PASAKŲ KAD NEGALĖS SAVIVALDYBĖ KAINAS REGULIUOTI, EILINIS MELAS , PASIGILINKIT ISTATYMUS KAS KAINAS NUSTATYNĖJA.KAIP TIK KAI BUS KONKURSAS BUS GALIMA PARINKTI VEŽĖJĄ UŽ PIGESNĘ KAINĄ.O NE TAIP KAIP DABAR UŽ KIEK NORIU UŽ TIEK VEŽU IR DAR KLAUSYMAS AR LEGALIUS (APSKAITYTUS AR NE) BILIETĖLIUS PREKIAUJA,JEIGU RAŠO 2,50 LITO (KURIU SENAI NĖRA) IR DAR NEAIŠKU KOKIU KURSIU KONVERTUOJA.

  16. P5,P6, P7
    2016-01-08 19:42 Atsakyti Pranešti

    Laukiame tų pokyčių ir kuo greičiau….jei privežamieji ir toliau važinės tušti pagal nesąmoningai sudarytus maršrutus, patogiu tik sėdinčių kabinetuose laiku- nuostoliai “Busturui” neišvengiami. Gal nustos tyčiotis iš gyventojų, jau anekdotai kuriami apie laikų kaitaliojimus ir t.t.

  17. Sigitas
    2016-01-08 18:23 Atsakyti Pranešti

    Šiaip klausimas turėtų būti toks: ar sutinkate mokėti daugiau, jei bus kiti vežėjai, ar geriau mokėti mažiau, kai vienas vežėjas. Štai visų giriama Klaipėda kainas jau pakėlė. Vilniuje, Kaune jos kur kas aukštesnė, nei šiauliuose. O mikriukai tai tikrai nebevažinės kartu su autobusais. Nebesvajokit. Yra privežamieji maršrutai ir privatininkai gali imti juos.

  18. Ausra
    2016-01-08 18:05 Atsakyti Pranešti

    Galetu grazinti tuos mikriukus. Busturas pries panaikinant mikriukus,zadejo padidint autobusu skaiciu marsrutams. Bet deja. Pvz gryzt i Rekyva is po darbo neimanoma i autoajusa ilipti. Nes pilnas vien moksleiviu. O ka jau kalbet apie zmones is po darbu. As uz mikriukus.

  19. Tadas
    2016-01-08 17:58 Atsakyti Pranešti

    Baisu! Negrazinkime tu baisiu laiku! Islaikykime tvarka mieste kaip iki siol. Gal galima surengti balsavima?

  20. hm
    2016-01-08 17:36 Atsakyti Pranešti

    jo maladiec… po tiek laiko..

    siapi UAB BUSTURAS jei si karta laimes (nes jam bus parasytos konkurso salygos) tada manu reiktu savivaldybes klerkus kurie vykdo pirkimus pasodint i kaleima nuo 3 metu…

  21. aga
    2016-01-08 16:38 Atsakyti Pranešti

    Jokių būdu nedryskit mikriukų gražinti, nebent privačius autobusus didelius, o mikriukams NE!!! Nes prisiminus, koks būdavo bardakas nuo mikriukų keliuose, kai stodavo kur šaudavo jiems į galvą, keldami avarines cituacijas…..

  22. petras
    2016-01-08 16:22 Atsakyti Pranešti

    Slezas jau paveziojo dviauksciu autobusu nemokamai ar teko ji mieste kam pavaziuot?as maciau sis lauzas stovi apsnigtas RIDVIJOS kiemo patvory, o gyresi Londono lietuviai liks Siauliuose ,nei autobuso nei londonieciu neliko

  23. Kana
    2016-01-08 16:02 Atsakyti Pranešti

    Kaip gerai greitčiau gryštu nes su autobusu važiuoti tai neduok dieve. O vairuotoju ižulumas tai tyliu.

    1. Sigitas
      2016-01-08 16:15 Atsakyti Pranešti

      Na, taip. Sukežę mikriukai tai jau buvo rojus. Arba Kinelienės 29 – maršrutas. Čia gal rašo tokia ponia, kuriai viskas aplinkui tik blogai. Jei sergi depresija, tai apsilankyk pas gydytojus.

    2. petras
      2016-01-08 16:17 Atsakyti Pranešti

      ,tai tau dievas ir neduoda

  24. klausimas
    2016-01-08 15:55 Atsakyti Pranešti

    Kam dirba Konkurencijos tarnyba? Viešojo intereso ar privataus labui?

  25. Sigitas
    2016-01-08 15:16 Atsakyti Pranešti

    Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje yra privatūs vežėjai. Tai ten kainos turėtų būti dar mažesnės. Bet jos aukštesnės. Klaipėdoje net pabrango mėnesiniai bilietai. “Šiaulių energija” irgi monopolistė, bet šildymo kainos vienos žemiausių Lietuvoje.

  26. Liūdna
    2016-01-08 14:56 Atsakyti Pranešti

    Pirmyn į liūdną praeitį? :(

  27. Rolandas
    2016-01-08 14:51 Atsakyti Pranešti

    Grįš tie nemokšos kur eismo taisyklių nežino ir stoja kur papuola sudarydami avarines situacijas. Būtų apmaudu jei taip įvyktų.

Komentaro rašymas